Багато замовників поліграфічної продукції скаржаться на те, що наданий макет не приймають в роботу, і доводиться його доопрацьовувати. Щоб цього не сталося, потрібно слідувати обов’язковим правилам макетування об’єктів поліграфії:

• Формати файлів – pdf, psd, ai, tiff, eps, cdr;

• Палітра колірних відтінків – CMYK. Використання інших палітр може дати неправильне відображення відтінків;

• Дозвіл – 300 dpi. Обов’язково в процесі складання макета в програмному забезпеченні растрової графіки задати цей параметр дозволу;

• Вильоти (під підрізування) – 2 мм по периметру. При оформленні макета ці вильоти приймається в розрахунок відразу. Від кромки макета до інформації не повинно бути менше 5-6 мм;

• Шрифт, криві, посилання – якщо для передачі інформації використовуються рідкісні шрифти, рекомендується перевести їх в криві. Так зображення вірно і адекватно відобразиться на комп’ютері поліграфічної компанії.

Також потрібно вмонтувати лінки або висилати облінкований документи одночасно з макетом. Це запити стандартного макетування поліграфічної продукції. Однак стосовно до нестандартних продуктів можуть застосовуватися інші параметри. Якщо немає досвіду в складанні макетів в профільних програмах, найкраще звернутися до сторонніх фахівців або співробітникам компанії, яка буде виробляти замовлену поліграфічну продукцію. Детальніше про це можна дізнатися у менеджерів компанії УФ Колор по телефону, Viber, електронній пошті або іншим зручним способом.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *